Регистрация на ООД

Регистрация на ООД- 100 лева- за клиенти от цялата страна

„Защото Вашият случай е в центъра на нашето внимание!“

Документите за регистрация на ООД се изготвят в рамките на работния ден, след получавена на цялата необходима информация. Услугата включва: консултации с адвокат и счетоводител, изготвяне на необходимите документи и вписване на Дружеството в Търговския регистър от адвокат. Цената на услугата се заплаща след получаване на готовите документи!

Може да се възползвате  и от услугата безплатна регистрация на фирма, в случай че сключите с Центъра за правна и финансова помощ 1-годишен договор за счетоводни услуги. Клиентът заплаща единствено държавните такси към Агенция по вписвания, банка и нотариус, които са около 80 лева.

В случай, че желаете, може да направите безплатна консултация с адвоката, който е на линия през целия ден през LIVE chat/ в долния ляв ъгъл/ или да се обадите на посочения телефон. Не се колебайте и задайте Вашите въпроси сега! 

 ПРОЦЕДУРА  И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ НА ООД

  1. Избор на типа дружество, което да регистрирате.

Ако планирате да стартирате малка до средна компания, най-популярни и предпочитани са ООД или ЕООД. Дали ще се спрете на едния или другия тип дружество зависи от броя на хората, които ще притежават част от капитала – ЕООД, когато вносител и собственик на капитала е едно лице или ООД, когато учредителите са поне двама (няма изискване да имат равни капиталови вложения).

2. Име на компанията

След като сте избрали името, с което вашият нов бизнес ще се представя пред клиентите ви и институциите, ще трябва да проверите дали то вече не е запазено или се ползва от друга фирма. Такава справка можете да направите в Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ. Ако наименование е все още свободно, то пред вас се изправят две възможности – да пристъпите веднага към регистрация, ако сте готови с всички останали необходими документи, или да запазите името за срок от 6 месеца с подаване на заявление по образец в Търговския регистър и заплащане на съответната такса.

Важно е да знаете, че запазването на фирма не е задължително условие за регистрацията ѝ.

3.Подготовка на необходимите документи

По-долу са изброени документите, които са необходими за регистрация на ООД.

  1. Бележка за внесен капитал, която ще бъде издадена от банката. В случай че сте избрали да регистрирате ООД с капитал, който е по-висок от 2 лв. (това е установеният в закона минимум), то е необходимо да внесете поне 70% от капитала.
  2. Съгласие за приемане на управление и образец от подписа (спесимен) – Необходимо е да бъде нотариално заверен и подписан от управителя. Вариантите отново са да разполагате с готов спесимен, който да заверите нотариално или да ви бъде изготвен такъв от нотариалната кантора.
  3. Дружествен договор
  4. Протокол от Общото събрание на съдружниците – Документът трябва да съдържа взетите решения от учредителното събрание и дневния ред на събранието.
  5. Решение на общото събрание за назначаване на управител
  6. Заявление по образец А4 – най-важният документ!
    Можете да го намерите на сайта на Търговския регистър. Към него се прилагат всички останали документи. 
  7. Декларация по чл. 13, ал. 4, Закон за Търговския регистър (ЗТР). Декларира се истинността на заявените обстоятелства. Подписва се от заявителя.
  8. Декларация по чл. 13, ал. 5, ЗТР. Подава се от приносителя. Попълва се само когато заявителят не представя документите лично в ТР.
  9. Декларация по чл. 142, Търговски закон (ТЗ). Забрана за конкурентна дейност. Подписва се от управителя.
  10. Декларация по чл. 141, ал. 8, ТЗ. Управителят декларира, че отговаря на изискванията на закона за управител на фирма. Подписва се.
  11. Лиценз или разрешение, когато дейността на фирмата изисква такова.
  12. Пълномощно, в случай че Заявлението А4 се подава от упълномощено лице/адвокат.

Внимание! Голяма част от изброените документи се предлагат в различни образци в множество сайтове, които не са утвърдени от институциите образци, крият риск от допускане на съществени грешки при оформянето им или се генерират от платформи, които в бъдеще могат да струват значителен финансови ресурс на компанията Ви. Също така не бива да се забравя, че за вписването на неверни данни в декларациите се носи наказателна отговорност. 

4.Подаване на документите в Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ

Входирането на документите за регистрацията на нова фирма може да се извърши на място в Агенция по вписванията или по електронен път. Вторият вариант ще ви спести време и част от таксата, която трябва да заплатите, но за да се възползвате от опцията за онлайн подаване на заявлението,  трябва да разполагате с квалифициран електронен подпис.

Заявленията за вписване на първоначална регистрация на търговци се разглеждат до края на следващия работен ден от постъпването им в търговския регистър, като произнасянето се извършва незабавно след разглеждане на заявлението.

Внимание! Трябва да следите дали не сте получили указания за отстраняване на нередности във вашите документи, които възпрепятстват регистрацията, и да ги изпълните в установените от закона срокове, за да завършите успешно процедурата.

Какво ви предлагаме, предоставяйки услугата по регистрация на ООД?

  • Информираност по време на целия процес;
  • Пестене на време и пари;
  • Вие имате приятели в наше лице;
  • Професионализъм – бъдещият ви бизнес ще е в добри ръце при нашите специалисти;
  • Познаване на динамичната законодателна уредба и всички новости;
  • Дългогодишен опит в сферата;
  • Искате всичко да стане бързо и в рамките на определени срокове – ние предлагаме светкавично обслужване.
  • плащане след изготвяне на всички необходими документи.
  • ниска цена, валидна за клиенти от цялата страна

Услугата е достъпна  online или на телефон 0898514053  за  клиенти от цялата страна.

Цената на регистрация на ООД е 100 лв!

Регистрация онлайн

Регистрация на ООД

Полетата, пред които има * са задължителни за попълване!

Безплатна регистрация на ООД при сключване на едногодишен договор за счетоводни услуги с Центъра за финасова и правна помощ.

Tаксите към трети лица:

Банкови такси от 10 до 30 лева

Държавни такси – 55 лв. държавна такса

Нотариални такси – 6 лв. заверка на  подпис на управителя.

Регистрация на място в офиса

Регистрация на ООД

Tаксите към трети лица:

Банкови такси от 10 до 30 лева

Държавни такси – 55 лв. държавна такса

Нотариални такси – 6 лв. заверка на  подпис на управителя.

Търсите си Надежден Посветен Партньор?

„Защото Вашият случай е в центъра на нашето внимание!“

Как ще оцените услугите ни!

Кликнете върху звезда, за да оцените!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 2

Все още няма гласове! Бъдете първият, който ще ни оцени.